Kezdőlap > General, System Center > System Center 2012 SP1

System Center 2012 SP1


Ez nem lesz hosszú bejegyzés, de annál fontosabb: végre letölthető a System Center 2012 SP1. Rengeteg újdonságot hoz, de számomra most az volt a legfontosabb, hogy megteremti a kapcsolatot a kétféle (Windows 2008 R2 és Windows 2012) Hyper-V között J

Nem annyira jó viszont az, hogy még nem minden csatornán érhető el, s nem is csak egy „szokásos” SP1-et kapunk, hanem egy integrált készletet. Ennek telepítése során (pl. az elsőnek frissített VMM-nél) el kell távolítani a régi verziót, majd feltenni az újat (szerencsére az adatbázisunk megmarad, illetve a telepítés során frissítésre kerül), ennek során – az előfeltételek telepítése miatt – lehet, hogy szükséges pár újraindítás.

Reklámok
Kategóriák:General, System Center Címke: ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. december 25, 2012 - 10:03 de.

Vélemény, hozzászólás?

