Kezdőlap > Windows 7, Windows Server > Windows Server 2012

Windows Server 2012


Elérte az RTM fázist, így az arra jogosultak már letölthetik. Éltem az alkalommal… Legnagyobb bánatomra az RC-t nem engedi frissíteni, így egy új, szűz telepítést kellett végrehajtsak – de most már legalább van élesben is tesztelhető 2012 🙂

Tekintettel arra, hogy a Standard és Datacenter között már csak licencelési (ennek következtében árazási) különbségek vannak, a funkciók tesztelésére bőven elég a Std, sőt, azon sem csodálkoztam, hogy gyakorlatilag a telepítés során csak a kulcs alapján dől el az “System” ablakban megjelentetett SKU.

Bár már nem egyszer találkoztam a felhívással, most élesben is tapasztaltam azt, hogy amint internet közelébe került, automatikusan aktiválta magát. Erre majd legközelebb, teszt-rendszer telepítésekor megpróbálok figyelni 🙂

Amire még érdemes figyelni, hogy ha valaki részt vesz valamilyen Microsoft partner-programban, akkor frissült az MPN licencelési jogosultság is – tehát érdemes azt is ellenőrizni, hogy ne fussunk bele meglepetésekbe…

  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

