Kezdőlap > Exchange > Exchange 2010 SP2

Exchange 2010 SP2


A vezető hír szinte minden IT portálon az Exchange 2010 SP2 megjelenése.

Habár eleinte csak azt néztem, hogy hibajavításban az RU6 szinten „ragadt le” (bár ugye vártam volna erre a megoldást), azért vannak benne új dolgok is. Most csak az egyiket említem: ebben a cikkben leírtam az Outlook 2010 Automapping funkcióját, illetve annak AD-oldali kezelését. Nos, itt történt egy kis ráncfelvarrás, most már EMS (magyarul PS)-t használva is tudjuk vezérelni a kivesézett msExchDelegateListLink attribútumot, így.

A lista tartalmaz még néhány érdekes elemet, de ezeket most nem részletezem…

Reklámok
Kategóriák:Exchange
  1. december 7, 2011 - 9:37 de.

    Hogy senki nem szúrta ki… Akarattal nem írtam meg tegnap, lássam, hányan veszik észre.
    Az utolsó hivatkozásban, (ami egy MS leírás !), a mintában úgy AD hozzá jogokat egyik felhasználóhoz, hogy a REMOVE parancsot használja 🙂 Helyesen az első példa tehát nem Remove-MailboxPermission -el kezdődik, hanem Add-MailboxPermission -el. 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

