Kezdőoldal > Exchange > Email eldobva

Email eldobva


Előző cikkem azzal fejeztem be, hogy a megoldás majd ezután érkezik.

Nos, a fő probléma a levéllel az, hogy a levélkövetési napló alapján „550 5.6.0 CAT.InvalidContent.Exception: InvalidCharsetException, Character set name (UNKNOWN) is invalid or not installed.; cannot handle content of message” hibaüzenettel be sem fogadta. Erre megoldást elvileg már az RU4-ben érkezett KB2394554 folt tartalmazza – a valóságban azonban nem segített.

Megpróbáltam egy magyar Exchange MVP segítségét kérni (köszi, JoeP J), utánanyomozni, hogy milyen karakter-kódolást is akar az adott levél, de zsákutcába futottam: ISO-8859-2, azaz az alap magyar kódolást. Mivel a kiszolgálón magyar nyelvű SBS 2011 van, a kimenő levelek is ilyen kódolással mennek ki, nem teljesen értettem a dolgot.

Közben a fórumon is feltették tegnap a kérdést, így ezek szerint nem egyedi a probléma. Mint ott is írtam, az eredeti ötletem az volt, hogy kivárom az RU6-ot (jobb lett volna az SP2 J), s majd utána PSS. Ám mivel a kérdező vállalta, hogy feldobja a labdát MS-nek, így valószínűleg felgyorsulnak az események… Természetesen a megoldást ide is meg fogom írni.

Kategóriák:Exchange
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. november 2, 2011 - 2:32 du.
  2. december 6, 2011 - 10:55 de.

Vélemény, hozzászólás?

