Kezdőoldal > General > PdfCreator error 339

PdfCreator error 339


Ha PdfCreator esetén belefutunk a 339 (Component … missing or invalid) hibába, akkor a megoldás aránylag egyszerű – bár nem triviális.

Ilyenkor azt látjuk, hogy (mint ahogy ebben a cikkben leírtam a folyamatot) a nyomtatási feladatok elkerülnek a PdfCreator-hoz, de ott a nyomtatási sorban megakadnak.

A megoldás azért nem triviális, mert egyes profilok alatt működik a program, mások alatt nem. De a probléma gyökere attól még valószínűleg egy hibás regisztrálás. Futtassuk le az alábbi két parancsot emelt szintű jogokkal, s máris helyreáll a béke:

c:\Windows\System32\regsvr32.exe /u C:\windows\system32\MSCOMCT2.OCX

c:\Windows\System32\regsvr32.exe C:\windows\system32\MSCOMCT2.OCX

Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. június 8, 2013 - 11:46 de.

Vélemény, hozzászólás?

