Kezdőlap > General > Adobe Reader 10.1

Adobe Reader 10.1


Ebben a cikkemben említettem azt a hibát, hogy bizonyos esetekben nem nyitja meg jól a Pdf állományokat az új olvasó. Nos, vagy az én gépemen történt valami, vagy az új verzióban, de most már meg tudom nyitni az eddigi problémás dokumentumokat is.

Akit érdekel, hogy milyen változásokon ment keresztül a program, itt megtalálja, a “megmaradt” hibalistát (ami sajnos nem rövid) pedig itt.

Reklámok
Kategóriák:General
  1. Tamás
    július 3, 2011 - 8:09 de.

    Vállalati környezetben frissültek a 9.x-es readerek 10.1re. Pár felhasználó szólt, hogy ne mtud megnyitni olyan pdf-et ami a hálózaton van vagy böngészőből nyílna meg. Uninstall a 10.1-nek majd KÉZZEL kitöröltem a program megmaradt szemeteit a ..\Program Files\Adobe helyről, ismét felraktam immár manuálisan s azóta megy gond nélkül.

  2. július 4, 2011 - 10:17 de.

    Az előző verzióról szóló cikkem (https://asteriksz.wordpress.com/2010/12/02/adobe-reader-x) végén jeleztem ezt a hibát. Közben kiderült, hogy a DFS-en található állományokra is igaz (volt), hogy nem tudta őket megnyitni. Esetleg nálatok is DFS van?
    A kézzel törlés után ugyancsak a 10.1-et raktad fel, vagy 9.x-et?
    Amúgy még én is találtam egy hibát a 10.1-ben, de még nem volt időm körbejárni, lehet, hogy ha kiderül a ludas, meg fogom írni…

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

