Kezdőlap > General > Windows Live Spaces blog

Windows Live Spaces blog


Ma reggel tapasztaltam azt, hogy a Windows Live ismét változott. Részben a kinézete is, meg egy pár új dolog is került bele – de a legrosszabb, hogy eddig a levelezésből egy kattintással át tudtam menni a bloghoz… Most már ez sincs.

Ha ez így megy, akkor nem lesz más, mint itt maradnom 😦 Pedig tényleg örültem volna, ha minden marad a régi-régiben – sőt, jobb irányba változik…

u.i. úgy látom, nem csak én vagyok kiakadva a Spaces rombolása miatt: link

Reklámok
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

