Kezdőlap > General > LLTD for XP SP3

LLTD for XP SP3


Egy régebbi (2008 januári) cikkemben már szó esett erről a technológiáról, ami XP-re a KB922120 cikkben leírt folttal van visszaportolva. Akkor konkrétan a Windows 2003 támogatás-hiányát taglaltam, viszont azóta kijött az Xp-re az SP3, valamint egy mondatot nem írtam le elég részletesen  („Sot, sikerult megtalalni annak is a modjat, hogy mindezt kozpontilag, hazirendbol ki tudjam kuldeni a gepeknek…”) – ezért jelen pillanatban nem volt nagy segítségemre a bejegyzésem… Szomorú

 

(Igaz, kicsit később megtaláltam, hogy milyen megoldást alkalmaztam, de ha időben megtalálom, akkor sem segít. Akkor az alábbi parancsállományt futtattam:

 

@IF EXIST "C:lltdhun.log" Goto :EOF

@"….LLTD-WindowsXP-KB922120-v5-x86-HUN.exe" /quiet /norestart /log:c:lltdhun.log)

 

Mindez miért került ismét asztalra? Mert egy cégnél felmerült az igény, hogy ezt a kis kiegészítőt élesíteni kellene. Viszont: a cégnél nincs sem Wsus, s az XP-k is már a legújabb javítócsomaggal vannak ellátva. Az előbbi azért gond, mert azon keresztül könnyen lehetne kiszórni a javítófoltot, utóbbi pedig azért, mert ha pl. kézzel akarjuk telepíteni, akkor közli, hogy már újabb javítócsomag került a rendszerre (amiben viszont sajnos nincs benne).

 

Szerencsére attól még létezik megoldás: letöltjük a futtatható állományt (ami fentebb is szerepel), kicsomagoljuk a –x paraméter segítségével egy könyvtárba (akarmi.exe –x), majd az alábbi batch-fájl segítségével telepítjük (értelemszerűen az útvonalat be kell írni):

 

@IF EXIST "C:lltd.log" Goto :EOF

@copy …SP2QFErspndr.sys %SystemRoot%System32Drivers >>c:lltd.log

@copy …SP2QFErspndr.exe %SystemRoot%System32 >>c:lltd.log

 

@copy …SP2QFEIprspndr.inf %SystemRoot%Inf >>c:lltd.log

 

Echo *** Install *** >>c:lltd.log

@%SystemRoot%System32rspndr.exe -i >>c:lltd.log

 

Természetesen az LLTD-t engedélyező házirend elengedhetetlen, s máris örülhetünk az új hálózati térképnek Nagy mosoly

 

Reklámok
Kategóriák:General
  1. Dung
    április 21, 2012 - 7:27 du.

    telepítettem, de nem látok változást. hol tudom a házirendet engedélyezni?

    • április 21, 2012 - 7:44 du.

      Windows Vista vagy 7-ről kezelve a házirendet a “Computer/Policies/Admin templates/Network/Link Layer Topology Discovery” alatt Turn on Responder.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

