Kezdőlap > General > AGcore.dll poblémák

AGcore.dll poblémák


A legutóbbi Lurdy-s előadáson nem tudtam részt venni, viszont szerencsére kiszúrtam, hogy interneten is lehet követni. Erre az RSS-olvasóm, az Omea Reader „figyelmeztetett”, Flowman cikkén keresztül. Ott szerencsére be is volt ágyazva a követési lehetőség, amihez a Silverlight-ot igényelte a gépem. Telepítettem, majd elkezdtem követni az előadást.

 

Mivel nem akartam az Omea-t megfosztani eredeti feladatától, ezért megpróbáltam „normális” böngészőben nézni az előadást – s ekkor akadtam ki. Ugyanis ami az Omea-ban teljesen jól látható volt, az az IE8-ban nem jelent meg, folyamatosan a Silverlight telepítését hiányolta (mintha nem lett volna telepítve). Amikor viszont telepíteni akartam, akkor meg őt akasztottam ki, hiszen akkor már felismerte, hogy már a gépen van.

 

Több próbálkozás után (eltávolítás, újratelepítés, stb.) a webes keresőhöz fordultam – addig azt hittem, hogy én szúrok el valamit (bár egy next-next-finish-ben nincs nagyon mit J ). Ott végül rátaláltam a megoldásra: ki kell kapcsolni egy add-ont, s akkor működni fog:

 

Ha létezik AG Core szervíz, akkor a Silverlight használatához az add-on-ok közül ki kell kapcsolni az agcore.AGUtils nevűt, az AG Interactive cégtől.

 

S hogy pontosan ez micsoda? Nos, erre is ráment egy kis időm, hiszen első körben mindenhol az agcore.dll-t a Silverlight-hoz kapcsolják. Később abba az irányba mozdultam el, hogy valószínűleg a Webshots képernyő-kímélő teszi fel – viszont amikor ezt az elméletem igazolni akartam, akkor nem sikerült. A teszt-gépekre nem került fel ez a szolgáltatás, szóval még most sem vagyok 100% meggyőződve…

Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

