Kezdőlap > General > SEP Manager problémák

SEP Manager problémák


Nem tudom biztosra, lehetséges, hogy a mentési útvonalat próbáltam módosítani, de a lényeg az, hogy valamitől gallyra ment a SEP Managerem az egyik ügyfélnél.
 
Mit módosíthattam, amit nem kellett volna? – fogalmam sincs, de a SEPM szerviz nem indult el. Ha próbáltam indítani, akkor Java hibákra panaszkodott ("Could not initialize the Java Virtual Machine."). Végigpróbáltam minden varázslást, de semmi nem történt. Javító telepítés: nem. Sad Legutolsó esélyként leszedtem, majd újratettem – elindult, de értelemszerűen üres adatbázissal. Próbáltam visszaállítani a régi adatbázist, de akkor meg a sokkal gyakoribb hiba bukkant fel: Java -1 hibák.Baring teeth
 
A neten találtam olyan javaslatot, hogy tegyem fel a Java 5 update 18-at, innen: http://java.sun.com/javase/downloads/index_jdk5.jsp . Ez sem segített. A furcsa az volt, hogy számomra egyértelmű volt, hogy nem a Java a hibás, hiszen amikor az oldalt megnéztem (http://localhost:8014/secars/secars?hello,secars), akkor simán kijött az "OK".
 
Ettől függetlenül megpróbáltam a jelszó-módosítást is, de ez sem segített.
 
Ekkor elgondolkoztam: lehet, hogy a két hiba ugyanaz? Ugyanis előző alkalommal is ugyancsak erre panaszkodott, de csak a Tomcat saját naplójában, most viszont a Windows eseménynaplóban jelent meg a hiba. A saját naplóban SEVERE minősítéssel jelentkezett, de sajnos nem írta a pontos okot. Mivel nem volt túl sok időm, úgy döntöttem, visszateszem az üres állapotban elmentett adatbázist. Igaziból ezután jött el az a pillanat, amikor a Symantec-es fiúk elkezdtek erősen csuklani, gyakori emlegetéseim miatt. Ugyanis az, ami előtte néhány perccel csont nélkül működött, most ismét nem volt hajlandó elindulni: a SEPM szolgáltatás. S mit történt közben? Megpróbáltam a régi adatbázist, majd mivel nem ment, visszatettem az üreset. S ettől már kiakadt…
 
Rendben, akkor marad az ismételt újratelepítés. SEPM leszed, majd vissza, s ismét elindult a hőn áhított szolgáltatás. Jöhetett a következő lépés: a kliensek. Ezt akartam kikerülni az adatbázis-visszaállítással, de ha nem megy, nem megy…Sad
 
Természetesen az új telepítés esetén a kliensek nem tudtak vele kommunikálni… Ezt nem értettem, hogy miért, hiszen a McAfee esetén csont nélkül be tudnak jelentkezni az azonos nevű kiszolgálóra, s tudatják vele állapotukat. Itt nem. "Spéci" telepítési módra van szükség:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-security.nsf/docid/2008052008163148?Open&seg=ent
 
Bővebben utánaolvasva, megértettem, hogy miért: külön SID-ek keletkeznek – de akkor ezt még nem tudtam. Így maradt az előzőleg már leírt "rátelepítés"…
 
Az egész talán elkerülhető lett volna, ha időben megtalálom ezt a linket, ami a SEP Disaster Recovery-ről szól:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-security.nsf/docid/2007082112135948
 
Végszóként még egy gondolat: itt írnak a SylinkReplace nevű eszközről. Próbáltam egyeztetni a Symantec-es kollégákkal, s ennek következtében számomra az derült ki, hogy ilyen eszköz nincs, hanem a telepítőn a Tools/NoSupport/SylinkDrop nevű eszközt kell használni…Confused
Reklámok
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

