Kezdőoldal > General > SQL Management Studio cache

SQL Management Studio cache


Egyik helyen az Sql Server Management Studio-ban láttam, hogy a kiválasztható entity-k között fel van sorolva olyan is, ami már rég eltávolításra került. Egy ideig nem foglalkoztam vele, de egy idő után kényelmetlenné vált mindig kerülgetni, így körbejártam a problémát.
 
Természetesen előbb a registry-ben néztem utána, de ott nem volt. Megpróbáltam megfogalmazni a kereső részére, hogy miről is van szó, s szerencsére egy másik vonalon is elindulva sikerült kideríteni, hogy az %Appdata%MicrosoftMicrosoft SQL Server90ToolsShellmru.dat állományt keresem. Wink Itt vannak letárolva nem csak az utoljára megnyitott instance-ok, hanem állítólag a hozzájuk szükséges név/jelszó párosok is itt vannak elcache-lve. Ez utóbbit nem tudom biztosra állítani, mert ezt nem ellenőriztem, de mivel ezen az úton jutottam el idáig, nem tartom kizártnak Smile Az említett állományt átnevezve (ugye nem törlünk semmit Smile) már ismét egy "szűz" kezelőfelülettel indítunk…
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

