Kezdőoldal > General > Verbose Windows

Verbose Windows


Egyik ugyfelunknel lattam azt, hogy a gepek nem a megszokott modon indulnak, hanem extra informaciokat is kiirnak. Egy kicsit zavart, de sokaig nem foglalkoztam vele. Kesobb viszont ismet elokerult, s utanajartam a dolognak. Kiderult, hogy van egy "Verbose" modja a Windows betoltodesenek, ezt egy registry-ertekkel lehet szabalyozni. Ha nem letezik, vagy 0 az ertek tartalma, akkor "hagyomanyos" modon toltodik be a rendszer, ha 1, akkor bobeszeduen informal bennunket az elvegzett lepesekrol.
 
[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionpoliciessystem]
"VerboseStatus"=dword:00000001
Kategóriák:General
  1. Tako
    január 2, 2009 - 10:43 du.

    hát…. tökre megörültem ennek, kipróbáltam de ez "verbose" -tól elég messze van! Vagy elrontok valamit? gyakorlatilag hasznos infót azaz, hogy ténylegesen mi történik nem írja ki! A "playing sound" vagy valami hasonló meg elég vicces infó :)))

  2. Asterix
    január 6, 2009 - 12:23 du.

    Nem, azert annyira megsem verbose…:) De abban, hogy hol tart, mar segitseg lehet hibakeresesnel, hogy miert indul/all le lassan.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

