Kezdőoldal > Wsus > Eminentware utolagosan…

Eminentware utolagosan…


Olvasoimnak ados maradtam a cimben emlitett program kepessegeirol (amelyrol itt teszek emlitest). Nos, sajnos teljesen mast kaptam, mint amit remeltem. Agyuval verebre – ket szoval igy tudnam jellemezni a termeket. Nagyon okos, ugyes, sok mindent tud – de amire szuksegem lett volna, na, azt nem tudja.
 
Igaz, hogy eleg sokszor hangzik az el, hogy de jo lenne mindent egy helyen – viszont szerintem ez a termek tipikusan amerikai… Sot, az igenye is az… Ok, elismerem, hogy a teljes tudas kiaknazasahoz jol jon egy erosebb vas – de mivel nem modularis (elegge), igy ha csak egy apro reszet tesszuk fel, akkor is kell neki minden sallang. Amugy pedig azt szoktam mondani, hogy ha egy termek jol meg van irva, akkor ne talalja mas fel ismet a spanyol-viaszt… Ebbol a szempontbol nem ertek egyet az elozo allitassal: inkabb vallalom azt, hogy kulon management-felulet legyen, de 1. stabilan menjen, 2. tudjam reszletekbe menve szabalyozni, hogy mit is akarok…
Kategóriák:Wsus
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

