Kezdőoldal > Uncategorized > Mp3 lejatszo

Mp3 lejatszo


A szomszed kapott kolcson egy Samsung YP-U3 MP3-lejatszot, amire rogzitett egy anyagot. Kesobb athozta, s megkert, hogy toltsem le a lejatszorol, mert neki nem sikerult.

Termeszetesen azt gondoltam, hogy csont nelkul fog menni. Nos, tevedtem.

Csatlakoztattam a gephez, a gep felismerte (pontos tipust is) – de sarga felkialtojellel maradt az eszkoz. Rakerestem az interneten, de kulon drivert nem talaltam hozza. A Samsung hivatalos oldalan csak a Samsung Media Studio legujabb verziojat talaltam – de annak telepitese sem segitett.

Ami viszont feltunt, hogy legalabb 10.0-es Windows Media Player programot kivant maganak a szoftver. Mivel minden egyeb kovetelmeny teljesult, ugy gondoltam, most csak emiatt nem fogok Media Player-t frissiteni – kulonben is, az csak egy program, nem az tartalmazza a drivereket.

Igy eroszakosan tovabb keresgeltem az interneten. Rengeteg helyen keresgeltek ezt a drivert, eleg sokan panaszkodtak a hianyara – de mindenhol csak a Samsung oldalara mutato linkek voltak. Mar kezdett az a sejtesem lenni, hogy ott valaha letezett meghajto, de valamiert eltavolitasra kerult.

Probaltam letolteni a drivert a DriverGuide-rol is, de ott csak amitas volt, nem igazi driver jott le.

Vegso mozdulatkent vallaltam azt, hogy proba-cseresznye, megprobalom a WMP-t telepiteni. S ekkor jott a bomba: telepites utan csont nelkul felismerte az eszkozt, le tudtam rola masolni az anyagot… Nem hittem a szememnek… Hogy is van ez? Ok, elfogadom, hogy codec-et tartalmaz a WMP – no de drivereket?

Ezutan viszont egy masik dolog is beugrott. Regebbi ismerosomnel folyamatosan ehhez hasonlo problema volt. Ott is egy Samsung MP3-lejatszo volt (mas tipus), de ott sem tudtam felismertetni… Lehet, hogy ott is eleg lett volna egy WMP-frissites… Hmmm… most mar nincs nalam az eszkoz, igy nem tudtam folytatni a kutatasokat (hogy a felismert meghajto milyen drivert is hasznal), de ha legkozelebb a kezembe kerul, nem szabadul…

Kategóriák:Uncategorized
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

