Kezdőlap > Windows Server > RRAS-ban szereplo Vendor-ID

RRAS-ban szereplo Vendor-ID


Egyik ugyfelnel kellett uj kolleganak beallitsak VPN kapcsolatot. Megneztem, hogy eddig ez mikent tortent, majd miutan betettem a megfelelo csoportba, kiprobaltam.
Mivel nem jott letre a kapcsolat, megneztem az RRAS beallitasait – s ott talaltam azt a feltetelt, hogy az MS-RAS-Vendor erteke "^311$" kell legyen. Nem ertettem, hogy mirol van szo, igy elkezdtem utanaolvasni, hogy ez mit is takar.
 
Nos, elso korben kiderult, hogy a ^ azt jelzi, hogy szo elejere "maszkol", a $ pedig a szo vegere. Ez rendben is van, de a 311 mit takar?
 
Nem volt egyszeru megtalalni, hogy mit jelentenek az alabbi VPN Service Adapter (VSA) kodok, de vegul sikerult:
– 9 = Cisco
– 311 = Microsoft
– 529 = Ascend
 
Termeszetesen utolag kiderult, hogy nem ez volt a baj – de ennyivel is okosabb lettem Smile
Reklámok
Kategóriák:Windows Server
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

