Kezdőlap > General > Rendszergazdak napja – visszatekintes

Rendszergazdak napja – visszatekintes


Sokaig kerdeses volt, hogy egyaltalan el tudok-e menni, hiszen vasarnap ujabb fiuval gyarapodott a csalad. Igy jeleztem Petinek, hogy igazoltan fogok hianyozni Wink
 
Vegul megis ugy alakultak a dolgok, hogy mar csutortokon hazajottek a korhazbol, igy megiscsak sikerult erositeni Joep es Gomori Zoli csapatat Smile Az mar tenyleg nem rajtam mult, hogy mi voltunk a legkevesebben, gyakorlatilag fel csapattal probaltuk ellensulyozni a tobbi 7 teljes csapat tudasat – s nem erzem ugy, hogy szegyent vallottunk. No, nem mintha nem lehetett volna jobban is…
 
Tudom, hogy az MVP-k meg mas "nagyfejek" szamara nem nagy durranas – de szamomra kituno lehetoseg volt, hogy eloben is megismerhessek par, mar ismert nevet (most hadd ne soroljam fel oket), akikkel vagy nap-mint-nap osszefutok (pl. Technet forum), vagy a blogjukat olvasom, vagy egyeb modon mar tudtam roluk.
 
Az otlet jo volt, a kivitelezes pedig olyan, amilyen az elso rendezvenyek szoktak lenni: volt benne jo is meg rossz is. Ami szerintem a legfelresikerultebb volt, az a vege, a nyeremenyek atvetele, itt egy kb. 5 perces szervezes nem csinalt volna zsibvasart – bovebben olvashattok Joep-nel ("Call the Exchange Admin" Smile)
 
A "buli" reszen nem maradtam, hiszen itthon vart a kicsi meg a pici – de osszesitve nem banom, hogy reszt tudtam venni. Remelem, nem sokaig kell varni a folytatasra…
 
u.i. Meg nehany ezzel kapcsolatos bejegyzes: Lepenye kollega es Tamas
Reklámok
Kategóriák:General
  1. Petrenyi Jozsef
    július 26, 2008 - 1:34 du.

    Tudom, hogy az MVP-k meg mas "nagyfejek" szamara nem nagy durranasNehogy azt hidd. Én is kommunikálok rengeteg emberrel a neten. A nick mögött pedig csak ilyen rendezvényeken lehet megtalálni az embert. Most például újdonság volt, hogy neked nincs is szárnyas sapkád. 🙂

  2. Tamas
    július 26, 2008 - 2:14 du.

    csatlakozom a Jozsihoz, en is kideritettem – tobbek kozott – h pl. Te ki vagy :), csak eppen aztan ugy alakult, h nem futottunk ossze…

  3. Asterix
    július 26, 2008 - 4:46 du.

    @Joep: van, csak lathatatlan 😉
    @Tamas: legalabb elotte valtottunk meg par szot – meg ha nem is tudtad, ki vagyok 😉 S nem tudtam, hogy ki akartad deriteni a kiletem – ha tudom, felteszem a szarnyas sapkam 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

