Kezdőlap > Exchange > Miert akadt el a level?

Miert akadt el a level?


Adott problema kapcsan elkezdtem nyomozni a levelek utvonala irant. A kerdes az volt, hogy kifele is meg befele is csodalatosan mukodott a levelezes, viszont egy adott felhasznalo hiaba allitott be maganak automatikus tovabbitast, az nem erkezett meg a rendeltetesi helyere.
 
A Message trackinget nezegetve azt lattam, hogy s szabaly vegrehajtodott, elkeszult kifele a level, viszont az uton az utolso sor a "SMTP: message submitted to categorizer" volt. Eleg furcsa hibauzenet, hiszen meg a helyi routolas sem tortent meg – mintha nem tudta volna eldonteni, hogy ez merre is menjen. Eleinte nem igazan ertettem a dolgot, meg a neten is keresgeltem, amikor is beugrott: az altalanos beallitasoknal (System manager/Global Settings/Internet Message Formats) tulajdonsag-ablakan lehet szabalyozni, hogy ilyen auto-forward levelek engedelyezve legyenek vagy sem.  Pipa beteve – s maris megoldodott a problema…
 
Reklámok
Kategóriák:Exchange
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

