Kezdőlap > General > MMC eleres problema

MMC eleres problema


Egy erdekes kerdesbe futottam bele: egy szamitogep a tartomany teljes jogu tagja. Ettol fuggetlenul, tavolrol nem erheto el mmc-vel.
Termeszetesen elso korben tuzfalra gondoltam, de az ki volt kapcsolva. Tavoli asztallal elertem, minden jogom megvolt ra – de mmc nem.
Eddig meg nem talalkoztam ezzel a problemaval – de sejtettem, hogy csak valahol egy kis beallitas a ludas. S valoban, rakeresve a hibauzenetre, maris jott a megoldas: KB262597.
Hat erre tenyleg nem gondoltam. Tudatosan nem kapcsoltam be a File- es nyomtato-megosztast, mert a gep nem arra lesz/van hasznalva – de hogy ez legyen a kovetkezmenye… S raadasul nem is mai keltezesu a gond, hiszen a cikk sem most irodott. Raadasul a kerdeses is op-rendszer ujabb, mint a cikkben emlitett Windows 2000 Sad.
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

