Kezdőlap > General > Ismet az a bizonyos 20 masodperc

Ismet az a bizonyos 20 masodperc


Mivel bekerult egy ujabb gep a halozatba (az elozoek ikertestvere), ezert mar nem csodalkoztam azon, hogy tartomanyba leptetes utan ismet Netlogon hiba jelentkezett, s nem birta letolteni a hazirendeket. Semmi gond, itt mar egyszer korbejartam a kerdest, s mar akkor elokerult a megoldas is.
 
Igen am, de a problema akkor merult fel, amikor az adott megoldassal nem jutottam elobbre. Ismet nekialltam az inditasi sorrend buheralasanak. Elkezdtem ismet mindenfele szolgaltatastol fuggove tenni a Netlogont – de a helyzet nem javult.
 
Tobb oranyi kuszkodes utan felbehagytam, s egy kis szunetet iktattam be. Tudtam, hogy ugysem tudok masra gondolni, de legalabb nem a gep elott vagyok, s ezaltal hatha a logikara tamaszkodva jon egy szikra – s ime, valoban jott egy otlet. Felmerult bennem, hogy az alap-problema a gep gyors betoltodese. Nosza, akkor lassitsuk le. Gyors agysejt-kapcsolas, s maris jon a megoldas: viruskeresok. Mint tudjuk, annal jobb lassitok nem leteznek Smile. Rendben, akkor 1. van-e a gepen viruskereso (ha nincs, akkor elfelejtettem, de amugy is szukseges ra), 2. tegyuk fuggove a Netlogont a viruskeresotol.
 
Visszaterve a gep ele, egy gyors ellenorzes maris kimutatta, hogy valoban elfelejtettem feltenni ra a ceges viruskeresot. Ennek telepitese utan maris jobban ereztem magam: eltuntek a hibak, telepitesi hazirendek is elkezdtek ervenyesulni. A 2. pont mar nem is volt szukseges – de elteszem talonba, ha netalan mashol/maskor szukseg lesz ra.
 
Igy viszont felmerult bennem egy koltoi kerdes: ha ilyen konfiguracioval rendelkezo markas (raadasul vezeto marka!) gepre nem teszunk viruskeresot, akkor az nem is fog telepitesi hazirendeket ervenyesiteni? Hmmm…
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

