Kezdőlap > General > IE7 szivas

IE7 szivas


Kezdodott azzal, hogy egyik gepre feltettem tesztnek az IE7-et. Igaz, hogy igazabol eddig sem hianyoltam a fuleket – dehat haladni kell a korral, korbe kell jarni, hogy megeri vagy nem, milyen ujdonsagok stb.
 
Eddig egy dolgot kiveve (kedvencek megjelenitese) nem talaltam olyan ujdonsagot, amiert azt mondanam, hogy nagyon hianyolom. Sot, ket problemaba is utkoztem:
– Gmail chat eseten nem jeleniti meg a smiley-kat
– nem birja megjeleniteni a https oldalakat.
 
Az elobbi nem lett volna olyan nagy gond, de amikor a masodik dolog is kiderult, megelegeltem, s leszedtem.
 
Uj gepre koltozeskor ismet felmerult bennem, hogy ne adjam fel konnyen, meg egy probat meger a dolog. Elobb – biztos, ami biztos – minden mas programot telepitettem, s csak utana az uj bongeszot. S valoban, a hiba ismet elojott.
 
Szerencsere az elso problema megoldodott azzal, hogy up-to-date allapotra hoztam (azaz feltettem az osszes patchet hozza). A masodik viszont tovabbra is fennallt. Mar arra keszultem, hogy leszedjem, amikor eszembe jutott, hogy probaljam kikapcsolni az add-on-okat. Hiszen egy teszt-gepen minden gond nelkul megnyitja a https oldalakat is – tehat valami altalam hasznalt program zavarja be. Ki lehet-e kapcsolni?
 
Hosszas nyomozas utan vegul kiderult, hogy valoban, a PC Forum eszkoztara okozza a hibat. Azaz, ha az be van kapcsolva, akkor nem bir a https-el, ha ki van kapcsolva (vagy az altala telepitett ket add-on letiltva), akkor bejonnek azok az oldalak is. Mivel mindkettot szeretnem hasznalni (eszkoztar es https), irtam a forumosoknak, hatha meg tudjak oldani. Ugyanis leteszteltem, s valoban, a hiba reprodukalhato…
Reklámok
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

