Kezdőlap > Windows Server > Group policy program kategoriak

Group policy program kategoriak


Mar regota zavart, hogy nem jottem ra, mikent lehet azokat a kategoriakat kezelni, amik megjelennek a GPO-ban, amikor egy csomag telepiteset adjuk meg. Ma vegre nem hagytam annyiban a dolgot, s rakerestem a neten. De mindegyik csak azt dobta ki, hogy hogyan lehet a program-csomaghoz megadni a kategoriat… Illetve azt hittem. Kiderult, hogy a csatlakozo linkekben megvan a keresett info. Hogy nekem ez nem jutott eszembe…
 
A megoldas annyira egyszeru, hogy csak a szemem nem verte ki. Magan a Szoftver telepitese-n kell jobb klikk, tulajdonsagokat nyomni, s maris ott a keresett Kategoriak ful…
 
Ott meg van mas is. Kovetkezik az, hogy kideritsem a file-kiterjesztesek rejtelmeit – marmint amit itt lehet allitani
Reklámok
Kategóriák:Windows Server
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

