Kezdőoldal > General > NTBackup

NTBackup


Nem fogok nagy ujdonsagokat irni, csak nehany dolgot emlekeztetonek.
 
Emlekeztem (meg a regi cegtol), hogy a mentest be lehet ugy allitani (az utemezesnel), hogy a szalag neve datum-ora adatokat tartalmazzon.
Eredetileg igy nezett ki ez a resz: /n /d /v:yes
Ennek a menete az, hogy nem irunk be /n kapcsolot – s akkor automatikusan ez lesz. Ha beirtam a /n-t, akkor ha utana " " volt, akkor szokoz lett a neve. Ha "", akkor sem volt jo. Ha nem tettem utana semmit, akkor az utana kovetkezo /d kapcsolo lett a neve. Ha kivettem a /n-t, akkor az ottmaradt /d a rakovetkezo /v-t probalta ertelmezni.  😦
Egyszoval: nem kell sem /n, sem /d, s akkor olyan formaban jelenik meg, ahogyan szerettem volna elso perctol. S szerintem ez a legjobb, hiszen latszik, hogy mikor keszult.
Kategóriák:General
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

